Update - Reisverslag uit Canberra, Australië van Anne Massar - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Canberra, Australië van Anne Massar - WaarBenJij.nu

Update

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

08 Januari 2017 | Australië, Canberra

Ik weet niet of ik het nog kan zeggen, maar GELUKKIG NIEUW JAAR :).

Het was erg bijzonder om oud en nieuw hier te vieren. Toen het hier al bijna 12 uur was en ik met een paar meiden aan het aftellen was zat mijn vader nog oliebollen te bakken, die ik helaas wel heb moeten missen dit jaar, want ja in Nederland was het toen pas 2 uur 's middags. Ik heb oud en nieuw in het centrum van Canberra gevierd met 2 andere au pairs.
Een week daarvoor was het natuurlijk kerst. Ik heb dit uitgebreid kunnen vieren, ik had misschien dan geen kerstgevoel omdat het 30 graden was maar we konden wel heerlijk buiten eten.
Op boxing day (2e kerstdag) ging ik samen met mijn hostfamily naar Goulburn toe, naar de ouders van Morgan. Daar zaten we dan op een prachtige boerderij met omgeving en een heerlijk binnenzwembad in het huis. Hier heb ik 2 dagen kunnen genieten voordat we weer terug gingen.

De afgelopen 2 weken ben ik ook steeds vaker alleen thuis gebleven met William om alvast te wennen. Morgen ga ik dan echt beginnen met werken! Ik heb er onwijs veel zin in maar ik vind het ook wel een beetje spannend!
Gelukkig is er genoeg te doen en zijn er genoeg au pairs in de buurt met wie ik kan afspreken voor play dates.

Ook vandaag heb ik wat gedaan met 2 Duitse au pairs, we zijn naar de Gibraltar waterval gegaan en boven op de waterval kon je heerlijk in het water zitten. Om hier te komen moesten we door de bergen heen, ik vond het wel spannend om daar te rijden, en links rijden en voor het eerst in de bergen rijden. Maar wat een prachtig uitzicht hadden we daar!
Ik denk dat ik nog wel een keer die richting op ga.

Ik ben heel benieuwd wat me te wachten staat de komende weken en zal er binnenkort weer over schrijven!

Veel plezier in het koude en witte Nederland ik geniet lekker van het zonnetje hier.

Anne

  • 08 Januari 2017 - 10:04

    John:

    Wat een leuk verslag weer Anne. Wat een ervaringen die je daar op. Geweldig leuk!! Succes nu het werk echt gaat beginnen!!

  • 08 Januari 2017 - 10:07

    Petra :

    Wat leuk weer om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Kerst met 30 graden lijkt me ook wel raar maar he.. ook heerlijk. Voor jou ook een heel gelukkig nieuwjaar. Je start is in iedergeval heel goed... maak er wat moois van. Xx

  • 08 Januari 2017 - 12:04

    Ellen:

    Hoi Anne, ten eerste voor jou ook een gelukkig nieuwjaar.
    Heel leuk om jou verslag te lezen, om zo een beetje op de hoogte te blijven over wat je allemaal mee maakt.
    Heb zoveel bewondering dat je dit doet. Stoer hoor. Heel veel suc6 met je werk, gaat vast goed komen.
    Geniet van deze tijd en maak er een onvergetelijke ervaring van

  • 08 Januari 2017 - 14:34

    José:

    Een leuk verslag weer Anne. Heel veel succes als je morgen voor het echt ga beginnen.
    En op naar het volgende verslag en foto's. Xxx

  • 10 Januari 2017 - 09:21

    Anja Plomp:

    Heel leuk anne wat spannend zeg heeel veeel succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Hi, ik ben Anne en ik ben voor 6 maanden aan het werk in Australië. Op mijn pagina zal je reisverslagen van mij lezen van mijn ervaringen die ik hier zal krijgen.

Actief sinds 13 Dec. 2016
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 3674

Voorgaande reizen:

13 December 2016 - 30 Juni 2017

Au pair in Australië

Landen bezocht: